close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להשוות מחירים לפני בחירת אינסטלטור באזור המרכז?

מערכת שורשט טבת, תשעח27/12/2017

רוצים להזמין אינסטלטור במרכז אך רוצים להיות בטוחים כי המחיר שהוא ידרוש יהיה הגיוני ומתאים למחירים המקובלים בשוק?

תגיות:
רוצים להזמין אינסטלטור במרכז אך רוצים להיות בטוחים כי המחיר שהוא ידרוש יהיה הגיוני ומתאים למחירים המקובלים בשוק? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון!
היום ניתן למצוא מגוון רחב של אינסטלטורים בשוק, וטווח המחירים הוא עצום. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם לא בוחרים באינסטלטור שידרוש בסופו של דבר מחיר יקר מידי, השוואת מחירים היא הדרך הנכונה.
אך איך מבצעים השוואת מחירים בצורה נכונה? איך תוכלו להיות בטוחים כי בסופו של דבר אתם בוחרים את המחיר המשתלם באמת? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איכות לפני הכל
לפני שמדברים בכלל על מחירים חשוב להתחיל לבדוק את האיכות. אם אתם לא רוצים להתלהב מכך שקיבלתם מחיר זול מאוד ומאוחר יותר לגלות כי בתמורה למחיר הזול אתם מקבלים שירות ברמה נמוכה, חשוב מאוד שתתחילו קודם כל בבדיקת האיכות והמקצועיות של האינסטלטורים באזור המגורים שלכם. הכינו לעצמכם רשימה של כמה אינסטלטורים עליהם קיבלתם המלצות, אינסטלטורים שאתם בטוחים כי הם מסוגלים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר - מנוסים, אמינים, בעלי ידע מקצועי רב ועוד.
מתוך הרשימה הזו בצעו את השוואת המחירים. אל תבצעו השוואה בין בעלי מקצוע בדרגות איכות שונות, הדבר לא ישתלם לכם ויגרום לכם לבצע בחירה שאיננה נכונה.

קבלו הצעת מחיר כתובה
חשוב מאוד לקבל את הצעת המחיר באופן כתוב, ולהקפיד שתקבלו את הצעת המחיר לאחר שהאינסטלטור ביקר במקום ויודע בדיוק מה נדרש לבצע. אל תסתמכו על מילים באוויר, בסופו של דבר האינסטלטור יכול לטעון כי העבודה מסתבכת והרבה יותר מורכבת ממה שהוא חשב בתחילה. לכן הקפידו לקבל הצעת מחיר כתובה אשר תאפשר לכם להיות בטוחים כי זוהי ההצעה הסופית וכך תוכלו לבצע השוואת מחירים מסודרת ונכונה יותר.
בנוסף, שימו לב כי הצעת המחיר כוללת את הנתונים הבאים:
? משך זמן ביצוע העבודה - וודאו כי העבודה תושלם בהקדם והפרוייקט לא יתעכב יותר מידי, ולכן חשוב שתהיה התחייבות ללוח זמנים בהצעת המחיר.
? האם נדרשות עלויות נלוות (לדוגמא, החלפת קרמיקה במקרה של שבירת רצפות).
? אחריות על העבודה לאחר הסיום.
כך תהיו בטוחים כי אתם מקבלים הצעה מאינסטלטור מקצועי ויש לכם על מי לסמוך.

תנאי תשלום
בנוסף, לעולם אל תשלמו את כל הסכום מההתחלה. נהוג לשלם מקדמה של כ 30% מהסכום ואת היתרה בסיום העבודה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה